Thursday, July 24, 2014

防曬產品推介









如果有睇我之前既post,該知道我係超級敏感肌,之前有過玫瑰痤瘡,同埋唇炎,
 
係我好徬徨嘅時候,除咗睇專科醫生,我都好落力搵一個護膚品牌係適合敏感肌,
 
同時又可以鎮靜同修䕶,結果俾我搵到呢個牌子 La Roche- Posay 
 
佢係一個法國牌子,專俾敏感肌膚用,所有產品都有溫泉水,含有礦物質硒Selenium, 
 
可以有效舒緩及鎮靜皮膚因為敏感引起嘅刺激,
 
同埋抗氧化及增強皮膚防禦力,仲有抗炎功效。
 
佢所有嘅產品都係無防腐劑,無香料,法國製造,經過皮膚專家測試,
 
係好多皮膚專科醫生推介既牌子。
 
我自從皮膚有事之後一直都用呢個牌子嘅產品,已經有三年,
 
每年都乖乖進貢幾千蚊,差唔多佢所有產品我都用過晒, 
 
尤其係專為敏感肌而設嘅個個系列,
 
我其實成日都好想佢地可以搵我做品牌代言人流下開心淚水的笑臉流下開心淚水的笑臉流下開心淚水的笑臉 
 
大家睇圖上面全部都係我用緊既產品,有好多係已經用完幾支再回購,
 
其實仲有好多收埋不過費事搵出來流下開心淚水的笑臉流下開心淚水的笑臉流下開心淚水的笑臉
 
之前有好幾個朋友仔what'sapp 問我敏感肌應該用咩護膚產品,
 
我都係介紹呢個牌子比佢地。
 
夏天就到喇,相信大家都為用咩防曬產品而頭痕。
 
我真心推介La Roche-Posay 防曬,佢地有SPF50, UVA/ UVB 都防到,
 
有超強嘅保護力,呢隻仲要有好勁嘅防水能力,好適合夏天戶外活動嘅時候用。
 
呢隻仲要係物理性嘅防曬,係可以令到對紫外線敏感嘅人都用得!
 
佢個質地一啲都唔笠,真係好正!我自己都成日推介俾朋友!
 

No comments:

Post a Comment