Monday, May 5, 2014

我的美白牙齒大作戰

 
 
雪白嘅牙齒誰人不愛?張開口時牙齒雪白整齊的確會加分。
我的美白牙齒大作戰係我十多歲時已開始,希望透過呢篇嘢俾大家多個參考。
 
先講講我牙齒本身的狀況。
我牙齒不算黃,以前很小嘅時候很懶,不願刷牙,每日只係早上刷1次(大家千萬千萬不要學)。
幸好,就算這麼不顧牙齒健康(已不單是美白問題),並未試過蛀牙。
之後大個啲,開始明白牙齒健康嘅重要,便除了早上刷牙,睡前亦會刷多次,
亦學會了用牙線,並定期去洗牙。
現在我的牙齒屬於敏感型牙齒,用不對牙膏或口腔產品會牙肉腫痛,
牙齒吃凍嘢會痛,而且我幾年前患上唇炎,嘴唇極之敏感(之後有機會再講關於唇炎的事)。
基本上我只用專為敏感牙齒而設的牙膏。
講開牙膏,我依家係一定唔會用黑人牙膏嘅,之前用親都會敏感。
而美白牙膏也不每隻都適合用,因凡帶美白成份的不多不少都會刺激,
所以我盡量都會挑較溫和的或者先作資料搜集及研究。
 
以前我試過好幾款美白牙齒的產品,全部都係萬寧有售。
最耐以前用過一隻ok work, 不過依家應該停產了,係好似舊式塗改液咁,
用掃將美白gel 塗係牙齒。呢隻嘅好處係可以將所有牙齒,包括後排及裏面嘅都美白,
唔好處係唔衛生,個掃同個瓶入面啲gel會被污染,而我最最最唔like係啲gel溝埋口水,
同你牙齒啲污積起緊化學作用個陣,會起泡同成個口都好似充滿黏液咁(諗起都核凸)。
後來我又試過一隻叫white T 嘅(無記錯應該係周汶錡代言過)。
佢係之前個隻既改良版,變成筆狀,筆頭同樣係掃,後面就扭啲gel係個掃到出黎。
佢個設計令到佢handy 咗,衛生咗啲啲(至少唔會污染埋其它gel)。
不過佢令我牙齒極度敏感,我用咗2次堅係頂唔順無再用,所以完全唔知佢美白效果。
 
我美白牙齒嘅作戰又點會停呢。我有諗過去做藍光,但價錢真係唔平,
而我啲牙又未黃到一定要俾咁多錢去整白。
好耐之前已經聽過crest 嘅美白好得,再加上我家姐幾年前結婚時用過,
效果的確係見得到幾明顯嘅。不過唔知點解一直無dick起心肝去買。
直到之前偶然跟一個在澳洲當牙醫嘅朋友聊起,我叫他介紹我美白牙齒產品,
他就推介crest給我。之後我上網睇資料,見好多外國女仔都話crest 好work,
 甚至乎係牙醫介紹佢地用,於是我又燒著咗!
不過佢有好多種款式,適合唔同需要同牙齒嘅人,真係要揀啱先得。
 
我係萬寧買咗crest 好耐,一直都冇用,直到琴日終於開黎用。
我決定記錄低整個treatment 過程,再同大家分享,成個treatment 要20日,
到時我會再同大家報告佢嘅美白效果,同埋使用方法,以及需要注意的事項。
希望大家可以繼續留意。
 
以下係啲個人美白牙齒嘅貼士:
 
1. 至少每日刷牙2次(正確刷牙方法請自行上網睇資料或問牙醫)
2. 一定要用牙線(正確使用牙線方法請自行上網睇資料或問牙醫)
3. 一定要定期洗牙。洗牙目的不是美白牙齒,而係弄走牙石,這對牙齒外觀同樣重要)
4. 擁有雪白牙齒不等於擁有健康牙齒。請先看顧牙齒的健康才談美白。
5. 使用任何美白牙齒產品之前,請先了解產品,並對產品的效果持有合理期望。
6. 需知道牙齒本身不是純白色的,而是帶黃的,而且每個人牙齒本身的顏色都是有分別的。
美白產品只是將牙齒表面的污積去掉,若果你牙齒本身的顏色已經偏黃,
或者曾食某種抗生素或藥物令牙齒變黃,那大部分美白產品都不會有明顯效果。
7. 若果好似我咁喜歡飲奶茶、咖啡或茶,唔需要戒飲,不過盡可能係飲完後立即用清水漱口。

No comments:

Post a Comment