Monday, May 5, 2014

好物推介- Skin Food Black Sesame Hot Mask

 
 
 
Skin Food Black Sesame Hot Mask
 
曾幾何時skin food 都係香港hit 過,不過近幾年已經愈黎愈靜。
話說自己本身都好少用skin food 啲product, 只係之前去韓國旅行時循例去巡視業務,
買咗啲嘢,收到一啲送嘅samples, 不過一直放埋一邊無用到。
 
直到之前可能因為轉季,加上我成日失眠,有時會成晚眼光光,或者淨係瞓得幾個鐘,
於是攪到皮膚出暗粒,同埋皮膚唔吸收護膚品,再惡性循環令到皮膚焗到又出暗粒。
於是開始摷下屋企睇下有冇啲可以深層啲潔淨皮膚或去角質嘅東東用下。
就咁被我搵到呢個黑芝麻hot mask sample 出黎。
 
先聲明我嘅皮膚係屬於乾性及敏感型,面皮極薄,曾患玫瑰挫瘡,
所以好刺激或者磨沙產品就絕對唔用得。
同埋呢個產品適合我用未必代表適合你,始終大家膚質不同,
所以係呢度只係比大家一個參考,
尤其係同我一樣屬於乾肌同敏感型嘅朋友就可以考慮係唔係買返屋企試吓。
其實我一直相信皮膚有自己保護及平衡機制,唔應該過度清潔及去角質,
令皮膚變薄及過度暴露並接觸外界,所以我唔會過度清潔皮膚,
而使用去角質嘅產品亦唔可以好頻密,我只會係有需要嘅時候用,
例如生暗粒時,同埋一星期最多用一次。
 
講番skin food 呢個黑芝麻mask, 用佢時有黑芝麻嘅味道,
雖然我唔係特別鍾意黑芝麻但係都可以接受。同埋佢有黑芝麻嘅粒粒,
 搽係塊面再按摩嘅時候呢啲粒粒會變幼,但係呢啲粒粒一啲都唔粗硬,
所以唔會對塊面做成好大刺激,反而係一個幾溫口嘅mask, 所以好適合敏感皮膚使用。
雖然佢話個面膜係塊面嘅時候係會發熱並將啲污穢帶出,但我自己就唔係好覺佢有發熱。
至於效果方面,我自己就覺得好明顯所以好中意!
敷完用清水過水時,好明顯feel到塊面滑左好多,
同埋啲暗粒都消失左好多,大概都退到八、九成!
 
所以我包sample未用完,都走咗去skin food 睇,諗住買返屋企。
點知一睇發現香港嘅價錢係韓國嘅一倍有多,於是就無買住,諗住再睇下邊度有得平啲買。
後來比我發現咗個卓悅賣得好平,只係$52!當然即刻走去入貨啦!
 
用法:洗完面之後,當塊面仲濕濕地,搽適當份量係塊面度,避開眼周,
打圈按摩大約三至五分鐘,然後用清水沖洗。
 
 

No comments:

Post a Comment