Monday, May 5, 2014

Liquid concealer 大比併!

 
 
1號佳麗有Revlon Age Defying concealer/ anticernes/ corrector 
2號佳麗有 Maybelline Instant Age Rewind (eraser dark circles/ treatment concealer)
3號佳麗有 3CE Waterful Concealer  
 
3枝色號均是最淺色的,1是01 light pale, 2 是light pale, 3 是#001
 
包裝/使用方便程度:1>3>2
1號用掃最方便亦最容易取適當份量;
3號用擠的,有時會擠得太多,要較小心;
2號用扭的,從海綿頭出,較不衛生,亦有浪費的情況,
因很多都會被海綿吸收了,而本人那枝更出現很難扭出的情況!
(扭十世才有丁點從海綿滲出,但扭管則"爆汁"!最後我把整個海綿除掉,方便超多!)
 
功能:2>1>3
2號「號稱」有Goji Berry 及haloxyl ,不單是concealer, 亦是treatment, 
可即時減淡黑眼圈及細紋,並減少眼部浮腫。不過本人用完唔太覺有明顯效果。
1號則稱有「DNA advantage」,可幫助保護皮膚對抗衰老。
嗯,再一次唔知真定假,因為唔太覺。
3號無其它特別嘢係入面,只係concealer 1枝。
 
水潤度:3>1>2
個人覺得3號係無叫錯waterful嘅,因為真係好水,好易推,
用小小已經可以塗哂成個眼底,亦因為咁特別適合用在眼底,
唔會攪到有乾紋或者太乾太難推攪到太大力hurt到眼嘅皮膚。
1號都好水,只係無3號咁勁。
2號雖然講到明for 黑眼圈,又話減淡眼紋,
但其實本人覺得對我黎講係3款入面最唔水的,但唔代表佢乾,
只係我用完有時會"cake"粉,有眼紋(可能我太乾)
 
顏色:
1號最白,可以遮塊面,亦可當highlight。
2號有d黃,因為始終for 黑眼圈係要有橙色undertone 去做corrector,
 但個人覺得有時塗完眼底好似灰咗d。
3號係3款中最橙嘅,雖然已經係最淺嘅色號,
亦因為咁用黎遮黑眼圈係超級一流,因為有橙tone 做corrector, 
可以好自然咁遮到,又唔會白咗灰咗。
 
遮睱力:
其實好睇遮d咩,如果係講黑眼圈,個人最like 3號,
因為其水潤度及顏色偏橙係最合適遮黑眼圈嘅!
我有千年黑眼圈,一直用好多唔同方法同concealers去遮。
當我第1次用2號時我真心覺得係好用嘅,可以遮到7成,但用用下就覺得偏灰同乾。
到我用3號時,我覺得比2號好用好多!直頭係愛上了!
可以遮到8、9成,又自然又水!
至於1號我覺得唔單單用係眼底,可以用係成塊面,亦可當highlight(因為隻色係幾白嘅)
 
抵買度:
3款價錢差不多,容量上黎睇3號最多(10ml), 
1號最小(5.3ml), 2號係中間(6ml) 。
另外3號每次用好小就得,所以都幾抵用。
 

No comments:

Post a Comment